Виховна година у 8 класі на тему: Життя врятує обізнаність ! 15.04.21

 


Виховна  година тему: «Життя врятує обізнаність!»

   Мета: повторити з учнями про особливості життя в період пандемії, практично засвоїти теоретичні знання виконуючи відповідні завдання; розвивати почуття відповідальності за власне здоров’я; виховувати поважне ставлення до оточуючих.

Формування ключових компетентностей: 

уміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії; загальнокультурної – дотримуватися норм мовленнєвої культури;

соціальної –продуктивно співпрацювати з різними партнерами в парній  роботі;

громадянської – бережливо ставитися  до свого здоров’я, та здоров’я оточуючих;

Привітання

Доброго ранку - сонце привітне!

Доброго ранку - небо блакитне!

Доброго ранку -у небі пташки!

Доброго ранку - зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю, щоб посмішки квітли!

Девіз:

Міркуйте, думайте, відповідайте,

Знання нові ви здобувайте.

  • Адже зараз особливий час. Ми маємо бути сумлінними та свідомим громадянами своєї країни та колективно працювати над тим, щоб наша країна була не лише квітучою, але й здоровою.

 

 Тема:  «Життя врятує обізнаність!» не випадково, адже всі ми опинились в ситуації, коли наше здоров’я залежить від нашої колективної відповідальності.

Робота над темою

  • Всі ви багато разів чули це слово «корона вірус», а чи знаєте що воно означає?
  • Сьогодні я допоможу вам розібратись в важких поняттям простими словами.

Що таке коронавірус?




Перегляд тематичного відео

  • Ми часто чуємо слово «пандемія», але не всі знають що воно означає. Пропоную переглянути відео та дізнатися.

https://www.youtube.com/watch?v=4LBG7435sZ4

 

На що схожий COVID?

- Насправді, цей вірус легко сплутати з іншими респіраторними захворюваннями, бо симптоматика дуже схожа. Давайте розберемось, в яких випадках треба звертатись за допомогою до лікаря.




Навіщо людям маски?




  • Чи знаєте ви як вірно носити маски?
  • Хто може продемонструвати?
  • Які бувають маски? Яка між ними різниця? (одноразові, та багаторазові, що можна прати)

  • МОЗ рекомендує, щоб маска захищала, а не шкодила, треба правильно нею користуватися. Змінюйте її кожні 2-4 години, не торкайтеся її зовнішнього боку, утилізуйте та в жодному разі не використовуйте повторно.

Температурний скринінг – що це?


Бесіда  (зв’язок з життям)

  • Чи бували у вас ситуації за період карантину, коли в місцях загального скупчення людей у вас на вході  перевіряли температуру?
  • А ви знаєте чому?
  • А коли людину не пустять? (коли температура підвищена, є ризик хвороби)

Чи є вакцина?

-Вакцину від коронавірусу вже винайшли, вчені над цим ще працюють. Але більшість пацієнтів одужують у лікарнях. Інфікованих людей лікують, полегшуючи їхні симптоми.


Що таке самоізоляція і кому вона потрібна?

  • Самоізоляція – це утримання від контакту з іншими, щоб зменшити ризик інфікування. Самоізоляція передбачає будь-які ситуації, коли ви тісно контактуєте з іншими людьми (наприклад, близький контакт віч-на-віч на відстані менше ніж 2 метри).

Робота з наочним матеріалом

  • Погляньмо на схему. Давайте проаналізуємо, що на ній зображено і яке значення мають ці символи.

  • Винятком є лише звернення за медичною допомогою (тільки після консультації телефоном). Якщо ви не впевнені, чи потребуєте самоізоляції або не знаєте до кого звернутися, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію Центру громадського здоров’я України щодо нової коронавірусної інфекції: 0 800 505 840

Для кого потрібна самоізоляція:

·         для тих, хто очікує результати тесту на новий коронавірус;

·         для тих, хто близько контактував з особами, що захворіли на COVID-19;

·         для тих, хто нещодавно повернувся із країн, де зафіксовано новий коронавірус (навіть якщо відсутні симптоми). 

Скільки триває самоізоляція?

Якщо вам рекомендував лікар або ви самостійно прийняли рішення про ізоляцію, вона повинна тривати не менше 14 днів із дати початку випадку, який став причиною самоізоляції: подорож, контакт з хворим тощо. 

Як підготуватись до самоізоляції?

Спробуйте спланувати час самоізоляції так, щоб у вас не виникало необхідності виходити з дому чи приймати відвідувачів. Поясність це друзям та родичам, а також обговоріть можливість дистанційної роботи.

Збережіть контакти вашого лікаря та попередньо повідомте його про причини самоізоляції, а також оберіть контактну особу, до якої будете звертатись за допомогою. 

Що робити, якщо проживаєте не одні?

Потрібно ізолюватися в окремій кімнаті, яка добре провітрюється. Якщо є можливість користуватись окремою ванною кімнатою та/або туалетом, а також готувати їжу та харчуватись окремо – зробіть це.

Не забувайте про регулярне миття рук із милом, прибирання, в тому числі вологе прибирання поверхонь, гігієну кашлю, використання одноразових серветок та хустинок. Під час необхідних контактів із людьми завжди одягайте медичну маску та викидайте її після використання або забруднення.

Як організувати доставку харчових продуктів?

Спробуйте мінімізувати походи до магазину. Якщо є можливість, попросіть друзів або родичів доставляти вам продукти харчування та необхідні покупки до вхідних дверей або користуйтесь послугами доставки з дистанційною оплатою.

Що робити, якщо вам необхідно покинути житло?

Якщо виникла необхідність покинути місце самоізоляції – одягайте маску та мінімізуйте контакти із людьми. Користуйтесь антисептиком для рук та дотримуйтесь гігієни кашлю.

Що робити якщо у вас з’явились симптоми?

Якщо під час самоізоляції у вас з’явились симптоми COVID-19: кашель, ускладнене дихання, підвищена температура тощо – негайно зверніться за медичною допомогою та повідомте про свою історію подорожей та можливі контакти з особами, хворими на гострі вірусні захворювання.

 

Корисні поради

  • Сьогодні  ми дізнаємося, як треба себе вести та що робити, щоб ваше життя було в безпеці.

Перегляд тематичного відео.

https://www.youtube.com/watch?v=EmMD0qkUFPs

https://www.youtube.com/watch?v=h6Pk5TFoB8I&feature=emb_title.

Закріплення та осмислення нових знань

  • Напишіть 5 порад для учнів, яких на вашу думку треба дотримуватись в період пандемії знаходячись в школі.

Поради учням

1.

2.

3.

4.

5.

 

Проблемне питання.

  • Якщо тебе попросять розповісти людині про ковід 19, яку інформацію ти зможеш надати?
  • Які правила безпечної поведінки є обов’язковими?
  • Що ти можеш сказати людям, які не дотримуються правил?

Підсумок

Рефлексія

● Сьогодні я дізнався...

● Було цікаво...

● Було складно...

● Я зрозумів, що...


 

Комментарии